poniedziałek, 4 sierpnia 2014

W górach jest wszystko, co kocham

Wróciłam. Mam nadzieję, że z naładowanymi akumulatorami.

Góry.

Wystarczy, że usłyszę to hasło i już jestem gotowa jechać. Nieważne, w jakie warunki (no, byle by za drogo nie było ;) ). Tym razem wybrałyśmy się z Mamą w Rudawy Janowickie. Uważam, że piękno gór mówi samo za siebie, więc dziś głos oddaję zdjęciom i mam nadzieję, że za bardzo Was nie zanudzę...(o ile ktoś tu zagląda) ;)



















Dawna słodownia w Ciechanowicach





Pałac w Ciechanowicach




Pałac w Ciechanowicach. "Zwiedzających zapraszamy za dwa lata":/




Kolorowe Jeziorka




Kamienna Góra. Urocze miasteczko, choć nie do końca odnowione.
























Ruiny zamku Bolczów









W sumie to jest cały czas to samo Lazurowe Jeziorko. Moje ulubione...






1 komentarz:

  1. Śliczne zdjęcia! Zwłaszcza to jeziorko, cudowne! Kocham góry i strasznie bym chciała jeszcze w tym roku w nie pojechać...

    OdpowiedzUsuń