środa, 21 maja 2014

Migawki rożnorakie

Dzisiaj, dla poprawy nastroju, który od kilku dni rewelacyjny u mnie nie jest, zamieszczam kilka wiosennych zdjęć. Mam na dysku folder "ULUBIONE NAJLEPSZE", gdzie przechowuję zdjęcia, które szczególnie mnie urzekły. Od szóstej klasy podstawówki cykam je aparatem cyfrowym o rozdzielczości 5 megapikseli, więc na tle innych blogowych ujęć pewnie wypadną blado, ale ja i tak je lubię :)

Arboretum Uniwersytetu Wrocławskiego w Wojsławicach. Jeżeli lubicie parki i zieleń- szczerze polecam, bo to przepiękne miejsce.




Tutaj już nieco lata. Sierpień nad Bałtykiem. Uwielbiam zachody Słońca, chociaż taki statyczny wypoczynek szybko mnie męczy. 

Zarzęsione oczko wodne na Wyspie Opatowickiej we Wrocławiu. Kiedy je zobaczyłam, poczułam się jak w bajce.


1 komentarz: